جمهوری اسلامی ایران به رغم تحریم ها و تهدیدها پیشرفت باورنكردنی دارد
نوشته شده توسط : xmovies

محمد رضا اشرف نیا روز چهارشنبه در جمع جانبازان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان به مناسبت جشن سالگرد انقلاب اسلامی اظهاركرد: ایران با وجود تمام توطئه ها و تحریم های دشمنان به پیشرفت های قابل توجهی در تمام شاخص های زندگی دست یافته و موفقیت های آن به ویژه در دانش هسته ای و علوم فضایی، جهانیان را به حیرت وا داشته است.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از طرح ها و پروژه های بزرگ عمرانی از جمله طرح های سد سازی، نیروگاه كه قبلا خارجیان اجازه ورود به آنها را نمی دادند، به وسیله مهندسان و كارشناسان ایرانی و با دانش بومی ایجاد و راه اندازی شده است.

اشرف نیا همچنین به ساخت آزاد راه تبریز- زنجان و ده ها سد بزرگ و كوچك و نیروگاه های آبی و برقی در آذربایجان شرقی اشاره كرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی درحوزه های عمرانی و رفاهی را شگرف و تحسین برانگیز توصیف كرد و گفت: فقط در شش سال اخیر، در آذربایجان شرقی 13هزار و 316 پروژه عمرانی به ارزش 70 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی، هم اكنون صد درصد مناطق شهری و بیش از 70 درصد از مناطق روستایی آذربایجان شرقی از مزایای گاز طبیعی برخوردار بوده و تمام روستاهای بالای20 خانوار استان، دارای روشنایی برق و 90 درصد آنها دارای آب آشامیدنی بهداشتی هستند.

وی خاطرنشان كرد: بعد از انقلاب اسلامی، آمار دانشجویان استان از هشت هزار و 420 نفر به بیش از 200هزار دانشجو افزایش یافته و در بخش مسكن مهر هم افزون بر 21 هزار واحد مسكونی واگذارشده است.

اشرف نیا افزود: 60 هزار واحد مسكونی مهر هم در دست ساخت است كه سال آینده به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایحان شرقی اعلام كرد: قبل از انقلاب دراستان، حتی یك متر راه اسفالته روستایی نداشتیم، اما به بركت انقلاب اسلامی، بیش از چهار هزار و 500 كیلومتر راه روستایی دراستان ساخته وآسفالت شده است.

وی برخورداری یك هزار روستا ازامكانات فن آوری آی. تی و استفاده تمام روستاهای استان از خدمات بهداشتی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان كرد.

اشرف نیا همچنین تاكید كرد: اگر انقلاب اسلامی تاكنون موانع و سدها را با موفقیت پشت سرگذاشته و با صلابت به راه خود ادامه می دهد، این همه به بركت خون شهدا و از خود گذشتگی جانبازان و ایثارگران است.

وی انقلاب اسلامی را ادامه انقلاب امام حسین (ع ) و نهضت خونین كربلا توصیف كرد و گفت: رمز ماندگاری انقلاب حفظ وحدت و حركت در پشت سر رهبری و خط ولایت است و تا روزی كه بتوانیم وحدت مورد نظر امام (ره) و رهبر معظم انقلاب راحفظ كنیم و همچنان پیرو ولایت باشیم، هیچ آسیبی به انقلاب نخواهد رسید.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در این جشن با تبریك دهه فجر وسی سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هفته وحدت و خجسته میلاد با سعادت حضرت رسول اكرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)، به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، هسته ای، هوا فضا و تاثیرات پیام انقلاب در بیداری اسلامی و حركت های مردمی در كشورهای اسلامی و غیر اسلامی پرداخت.

بهلول نعمتی گفت: همه موفقیت های جمهوری اسلامی در شرایط سخت و دشوار و با وجود تهدید و تحریم دشمنان نظام حاصل شده و بدون شك نقش خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دست یابی به این موفقیت ها، برجسته و ممتاز است.

وی با اشاره به اهمیت یوم الله 22 بهمن اعلام كرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاكنون برای تثبیت و پیشرفت انقلاب، همه نوع فداكاری كرده اند بدون شك در راهپیمایی 22 بهمن هم مردم به وظیفه الهی و انقلابی خود عمل خواهند كرد و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم همراه مردم ،حضور پرشكوه خواهند داشت.

در پایان این مراسم شركت كنندگان، آمادگی خود را برای حضور فعال در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و مشاركت حداكثری در انتخابات مجلس را اعلام كردند.

7223/587/245





:: برچسب‌ها: فلوریدا , گربه , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: